Bwoy I done caught your foulass!

maj 22, 2007 at 9:05 e m (Okategoriserade)

Idag mina vänner är det ingen bra dag. Genom listigt detektivarbete har jag fått reda på att Boxaren bor ihop med någon. Ni kanske redan hörde det? För om ni inte hörde när jag skrek så min mobil sprack när han ringde måste ni vara döva. Just nu är jag aslack. Och fattar inte varför han jagat mig som han har. Varför han fortfarande vill träffas för att förklara, och ja precis,  ”det är inte som du tror ”. Han vill träffas och förklara hur allt ligger till. Varför kan han inte bara låta mig vara? Vad är det han vill ha av mig egentligen? Antingen har jag sum bombass pussy eller så har han fått one too many blows to the head. Jag tror det är en kombination av båda.

Det finns liksom ingen förklaring som kan göra så det är ok att han faktiskt bor med någon. Jag fattar inte vad det är han ska säga till mig så jag ska förstå. Varför varför råkar jag ut för dessa crapbags over and over?

Ah quit crying and do some pushups or sumtin..

10 kommentarer

  1. nollåttan said,

    ok, där har vi det. over and out. läskigt värre. kom igen, alla är väl inte crapbags…ut och lek igen.

  2. Crusty said,

    ..alltså hotness, varför lägger du energi och tid på den jäveln? be honom fara & flyga en gång för alla…fattar han inte det så finns det säkert någon gammal vitryss som kan fixa så budskapet går hem…hehe..😉

  3. Blingbling said,

    Å fy fan vilken gris. Säger som Crusty och 08:an. Skit i honom. Lämnar han dig inte ifråd så får juggemaffian ta hand om honom. Så det så.

  4. mini said,

    Håller även jag med ovanstående talare..

    Klipp klipp bye bye

  5. six.feet.down@hotmail.com said,

    fan va intressant läsnig det var här då.. men om han säger att det inte går att nå honom på mobilen e det ju något fiffel….

    skorna ligger på hotness nu

  6. six feet down your favorite sneaker store said,

    dom ligger till imorgon torsdag, eller ska vi säga fredag,

    men du måste ju kolla dave chapelles stand ups dom e riktiktigt fina, som richard pryor sa jag känner att facklan lämnats över till dave innan han gick bort….

    om du inte kan nå honom på luren e det ju klart att det är något fiffel med honom.

    men vem e du egentligen, känner jag dig sen innan.

  7. hotness said,

    Six feet: Glider förbi på fredag! Hmm vet faktiskt inte om jag känner dig. Pic?

  8. six feet down your favorite sneaker store said,

    det visar sig, jag kände igen språket i dina texter bara…

  9. Nadine said,

    all men are assholes

  10. hotness said,

    Nadine: I hope u didnt get your heart broken, but I have a bad feeling since the blog is gone…

Kommentera

