Aldrig mer

maj 24, 2007 at 9:34 f m (Okategoriserade)

          lettersandnumbers260f.gif

Jag tänker inte prata om Boxaren mer. Jag försöker att inte tänka på det alls, analysera och fundera. Det finns inte så mycket att fundera på egentligen. He´s out of my life och sen är det bra så.

Iaf, jag tänker tatuera mig ( igen ). Jag har ju bara en liten pryl på ankeln men jag har bestämt mig för att tatuera mig i nacken. Det är liksom jag. Jag känner att jag behöööver göra det. Bara en bokstav ska jag ha. Ska ringa runt nu.

Thx för alla snälla kommentarer och ert hat gentemot den Onämnbara. Det värmer ett skrynkligt hjärta

4 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..dålig, dålig idé…..med tanke på att du är korthårig så vet jag inte huuuur lyckat det där är…smart om du vill slippa jobba på kontor dock.. 😉

  2. mini said,

    do it

  3. Crusty said,

    don´t do it

  4. nollåttan said,

    hur ser dina nuvarande tatoos ut?

Kommentera

