I stormens öga

maj 27, 2007 at 2:34 e m (Okategoriserade)

amaryllis.jpg

Jag vet, har inte bloggat på några dagar. Har inte pallat sätta på datorn. Mina känslor går upp och ner, men försöker blocka ut det mesta och inte tänka på det. Det är jobbigt, jobbigt som fan men jag kan inte stanna upp i det här kaoset utan måste försöka ta mig vidare till varje pris.

Så på tal om vad som hänt de senaste dagarna.I fredags var jag på East Street Tattoo och gjorde slag i saken. Min nacke pryds numera av ett K.

lettersandnumbers260f.gif

Det är dock inte skuggat utan helsvart typ 3 cm hög. Ska ta kort och visa snart, men lite knepigt att knäppa det kortet själv. Jag e nöjd med den iaf. Allra mest nöjd är jag med killen som gjorde den. Tyvärr finns han inte med på deras sida och jag vet inte vad han heter. Han var så sjukt snygg och så sjukt skön att jag satt med min nummerlapp i handen, väntade på att det skulle vara min tur och bad till Gud att det inte skulle bli han som tatuerade. I vanliga fall hade jag klart varit nöjd med en hottie close to me, men just nu vill jag inte ens bli distraherade av det svagare könet. Jag pallar fan inte. Min sexdrive och behovet av närhet försvann tillsammans med tilliten efter traumat jag var med dom. And thats all good in the neighbourhood. Jag behöver ändå fokusera på andra saker. Och lägga ner min energi där.

Men jag vill ge ett gott råd. Om någon omkring er sårar er, inte förtjänar att vara i er närhet eller är rena energitjuvar, jus cut them off. Och gå vidare. Ska man fortsätta älta kring någon annan kan man lika gärna välja att stanna hos den personen. För utkomsten är densamma. Fokusera på framtiden och vad som är positivt. And don´t let someone get the best of u. The best of u is for u alone.

One

3 kommentarer

  1. Ingela said,

    Helt rätt…skrev något liknande på min blogg om energitjuvar. Man ska umgås med de människor som GER…och det ska vara positiv energi inte negativ!

  2. nollåttan said,

    jag har svårt att bara hugga av folk, men har lyckats skapa distans, och guess what, det funkar finemang. K, vad står det för, ditt namn kanske?

  3. hotness said,

    Jag har också svårt att bara kapa en kontakt rakt av, men för mig fungerar det bättre att ha en jobbig separationsperiod än att ha kvar någon i periferin. Allt är såklart en avvägning.
    Jo, det står för mitt namn.

Kommentera

