Trasig Hotness

maj 28, 2007 at 2:36 e m (Okategoriserade)

                        blod.jpg

Det är inte bara Hotness hjärta som gått sönder, Hotness lekamen följer samma väg. Allt jag äter kommer ut i hmm…sprutform vilket föranledde mitt besök på sjukhuset idag.

Jag har tydligen ett blodtryck som är 88/58 som tydligen inte är vidare bra. Enligt doktorn borde jag svimmat för länge sen. Inte blev det bättre av att jag var tvungen att lämna 8 rör blod för olika prover. Känner mig faktiskt inte vidare pigg. Men kämpar på. Det blir bättre snart.

Jobbar som ett as med företaget och den nya siten. Det börjar ta form och utvecklaren är riktigt duktig. Ska bli så galet kul när den släpps om ca 4 veckor. JAg känner mig riktigt stolt över mig själv och min strålande affärsidé. Can´t wait to show u!

5 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..ska bli sweet att de sajten😀

  2. Crusty said,

    Se sajten menade jag..

  3. nollåttan said,

    ajajajaj…..inte kul med ständiga toabesök.

  4. mini said,

    Stor kryapådigkram!!!

  5. swedess said,

    Oj, vad kul med jobbet! Försöker komma ikapp alla bloggar jag missat, men det är inte lätt. Verkar som du gjort hur mycket som helst på några få veckor!

    Hoppas du mår bättre nu…

Kommentera

