Total förnedring

maj 29, 2007 at 8:43 e m (Okategoriserade)

                            watkins8.jpg

Idag, tisdag. har jag burit runt på mitt eget bajs. Det kändes sådär. Ännu mer förnedrande var det att ge mitt bajs till någon annan. Jag hoppas iaf att det inte innehåller några amöbor eller annat som gör återhämtningen svår. Alla blodprover var iaf ok och det känns superskönt. Alla organ jobbar på. Känns tryggt.

Förutom min inlämning har jag inte gjort ett skit. Hängde med Mini en stund, men vi kunde helt enkelt inte komma på något som skulle få oss mindre uttråkade så hon gick till jobbet istället. Säger ju en hel del.

Jag vill bara må som vanligt igen så jag kan gå och träna. Mina stackars muskler förtvinar. Och jag kan säga att det är mycket mer smärtsamt att bygga upp muskler än det är att göra sig av med dom. Tillbaka på ruta ett liksom.

Imorgon ska jag iaf träffa J-Dough för en fika och lite senseless shopping och efter det middag hos Papito. Jag tvångsinbjöd mig. Han tänkte på fullt allvar ha en middag med sin kusin, som jag vuxit upp med, utan att ens fråga om jag ville komma!

Och jag har dessutom inte träffat Anthony på flera år.

Det ska han bittert få ångra

3 kommentarer

  1. nollåttan said,

    aja….fecesprov alltså. hoppas du slipper rekto- och proktoscopi iaf….

  2. Blingbling said,

    huvva, en gång när jag hade salmonella fick jag typ lämna bajsprover återkommande i ett halvår. Skitgöra. Och ve du vad en av läkarna sa till mig!? ”Är det ditt bajs?”.

    What! Som om jag skulle be någon annan bajsa åt mig. Sååååå sjukt.

    Hoppas bajsproverna ser fina ut nu =)

  3. Crusty said,

    …ha ha ha ….så jävla sjuuuukt det låter…ha ha ha

Kommentera

