Nackjävel

juni 7, 2007 at 8:59 e m (Okategoriserade)

                     

Jag har så satans ont i nacken idag och det gör mig galen. Tror det är för jag inte tränat på länge och mest legat i sängen när jag varit sjuk. Min nacke tar stryk snabbt som bara den.

Idga var jag iaf ute på en promenad. Men min italienskakurs pumpande i öronen trampade jag asfalt i en dryg timme. Så himla fint väder, helt underbart. Men jag märkte snabbt att med den stigande värmen krymper min garderob drastiskt. Jag har INGET att ta på mig. Idag gled jag runt i en t-shirt, Minis basketshorts och Air Max. Inte så superhett direkt. Såg mest ut som en tjackis. Men bekvämt var det iaf hahahaha

Hotness una bella ragazza!

Buona Notte

2 kommentarer

  1. Crusty said,

    …ha ha ha ..så det är din nya stil? tjackluder stylee eh? tja, varför inte?🙂

  2. Camilla said,

    Haha Har inte heller nått att ta på mig. Snålar dessutom så jag går med byxor oavsett hur varmt det är! Hoppas nacken fixar sig! Ha en skön helg!🙂

Kommentera

