Processen

juni 8, 2007 at 10:09 f m (Okategoriserade)

                        

Jag är inne i en skum period just nu. Jag pratar knappt med någon, inte ens mina vänner. Jag söker ensamheten och pysslar med mitt. Jag är väl medveten om processen som pågår inom mig, och jag vet vad det handlar om. Så pass mycket kan jag om mig själv och mitt känsloliv. Jag funderar en hel del kring framtiden och ängslas. Jag har lagt ner så mycket tid och engagemang i min affärsidé och förr eller senare kommer man till en punkt där man undrar om man gjort en total felbedömning. En felbedömning angående marknaden, intresset och allt kring det. Det är verkligen jobbigt och jag tvekar på min förmåga och självkänslan vacklar. Jag önskar verkligen att jag kunde berätta allt för att få er uppfattning, men risken är alltför stor.

Men vad jag vill säga till min externa familj är att jag är inte arg, sur eller har fått någon knäpp. Jag håller bara på och reder ut begreppen och tittar inåt ett tag.

Löv

4 kommentarer

  1. swedess said,

    Hoppas det reder sig!

    Jag fick fatt på lite hjälpfulla tekniker till introspection genom en intensiv meditations kurs. http://www.dhamma.org – det finns visst en i Moder Svea också. Det hjälper när ångesten kommer smygande, och…äsh, är du intresserad kollar du säkert upp det själv.
    Lycka till!

    swedette/swedess

  2. snubben said,

    Ibland SKA man knyta band kring sig själv.
    Hoppas du hittar rätt.

    Kramsomfan!

  3. Blingbling said,

    Jag tror på dig. Låt det ta den tid det tar. Jag kan va ett bollplank om du behöver råd. Jag är trots allt marknadsekonom och jobbar med just marknadsföring och trender =)

    Och du, jag ska inte sno din affärside. Du har väl patent om det är så att du kommit på något alldelesa extra. Viktigt att skydda sin affärside och sina domäner.

  4. nollåttan said,

    gud så spännande. tvivel är en naturlig del i processen tror jag. hursomhelst önskar jag dig verkligen framgång inom det du pysslar med!!!!

Kommentera

