”It´s possible Iiiiiii

juni 10, 2007 at 10:08 e m (Okategoriserade)

have gone to far when it comes to youuu.”

Har totalt snöat in på den reklamlåten.

Iaf, helgen spenderades i sjuk hetta på landet. På något konstigt sätt har jag gått in i tystnaden utan att ens tänka på det. Jag märker det när jag väl ska prata och min röst låter liksom…oanvänd. Men cirkeln är snart sluten och jag börjar tröttna lite på min tillbakadragna livsstil. Dessvärre ska jag spendera en vecka solo på landet med början onsdag, för jag ska vara hundvakt. Då kan man verkligen tala om att gå in i tystnaden. Jag kommer få lappsjukan efter 10 minuter.

I helgen gjorde jag ett sjuhelvetes ryck dessutom. På morgonen gjorde jag ett yogapass och på kvällen sprang jag 40 minuter med Ronja, familjeschäfer. Jag höll på att segna ner ett par gånger men jag pallade iaf. Jag är djupt imponerad av mig själv. Jag kommer nog springa kors och tvärs över hela ön kommande vecka. Kommer inte finnas något annat att göra.

Jag är så sugen på att träffa människor så att jag kan knappt hålla mig tills midsommar då festligheterna börjar dra ihop sig på landet. Hela familjen, lillasyster + vänner, Lillstrumpa och hans anhang, Gucci, Kalle, Nico och andra. Ska bli så satans roligt. Efter middag an socializing bär det av till dansbanan där Lillstrumpa är öns DJ i år. Jiisus, det kommer bli rumpskakning som aldrig förr! Han har lovat att klämma in lite dancehall så jag inte vissnar ihop. Förra året råkade jag dessvärre rulla ner för en backe då jag skulle göra en kisspaus i danseriet. Men ingen skada skedd. Måste bara vara bättre förberedd i år.

Dessutom MÅSTE jag komma ihåg att ta kort! Då ska ni få se på förnedring på allra högsta nivå:-)

Bling, tackar för all feedback jag kan få! Slänger iväg ett mail vid tillfälle!

Löv and riiiiispect!

6 kommentarer

  1. Crusty said,

    Gütt att höra att du är på bana igen! 😀

  2. Malin said,

    Aah jag är också tokig i den där reklamlåten, är självklart ett måste att sjunga med så fort den spelas 🙂 Har du nån aning om artisten eller titel på låten?

  3. Crusty said,

    ..hey, vart har du tagit vägen någonstans???

  4. Blingbling said,

    Hoho, var är du Hottie?

  5. Blingbling said,

    Kom tillbaka, snälla…

  6. Crusty said,

    …Hotness? u there?…

Kommentera

