Back

juli 8, 2007 at 9:26 f m (Okategoriserade)

                       watkins20.jpg

Håhå jaja du grymma värld du så min ungdom pressar.

Mycket och ingenting har hänt sedan sist men egentligen inget är värt att nämnas. Jag har varit på landet i tre veckor och varit hundvakt. Varit så kanonrak på midsommar att det är ett under att jag hittade hem, lagt 32.000:- spänn på en räkning från Bagarmossens Djursjukhus och är nu är nu fattig, så så fattig. Life as a poor little girl doesent really agree with me though…Jag är desperat och allt runt mig har plötsligt omvärderats i siffror och prislappar. Men jag hoppas det snart slår om. Håll tummarna

10 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..men att du är tillbaka är bra bara det, blir ju lite nervös när du bara försvinner så där, inga lisvtecken what so ever!

  2. Blingbling said,

    Säger som crusty, skönt att ha dig tillbaka.

  3. Fyah said,

    Miss mi wifie bad! Livet i paradiset ar hart😉 Jag har Mackas lat Bun him i huvudet 24/7, hahaha! Det ar anda griiimt har. Ska se om vi hittar bilrutestickers till Lovely Lisas bil, undrar vad det blir for text, kom med forslag, vad sags om over commer? Puuuuss & Kraam

  4. Crusty said,

    .mmm…bloggar du en gång i månaden eller vad?😉

  5. Blingbling said,

    Kom genast tillbaka. Saknar dig…

  6. mini said,

    Antingen får du börja leverera snask eller kasta in handduken!!

  7. MiaShopping said,

    Är det du som blivit fångad av FaceHunter? http://facehunter.blogspot.com/2007/08/stockholm-on-street-sodermalm-sthlm-is.html Annars är det någon som är väldigt lik….Kram Mia

  8. Hotness said,

    Mia: Hohoho menar du henne med dom stora brillorna? Näää, det är juh inte jag:-)

  9. Blingbling said,

    Tjing. Mig når du på japanna@shortut.nu eller kawaii_any@hotmail.com

    =D Ha en skön helg.

  10. Blingbling said,

    Tack för ditt mail. Jag har svarat, men från min jobbmail =D

Kommentera

