En liten trevare

augusti 10, 2007 at 1:49 e m (Okategoriserade)

Jag gör en liten trevare tillbaka in i bloggvärlden. Mest på grund av att de flesta bloggar därute är genuin skit och det kan behövas lite kvalitet.

Vill dela med mig av mitt senaste köp på Ebay. Jag är numera inte bara arbetsnarkoman utan också förlorad i Ebays underbara värld.

Materialism – Ditt namn är Hotness.

Ska langa upp lite bilder på mina inköp vartefter dom trillar in från andra ändan av vårt jordklot. Just nu är jag sjukligt nöjd med en väska jag köpte.

floto.jpg

I italiensk kalvskinn ( thats right, slaughter those damn babies ) foder i mocka och detaljer i mässing. När min ljuvliga Floto anländer är det han och jag. Vi ska mysa i sängen, bara ligga och titta djupt in i varandra. Han i mina trånande ögon och jag i hans utsöka beslag.

Ah, det är kärlek

Kommentera

