Konichiwa

augusti 10, 2007 at 2:29 e m (Okategoriserade)

Något som alla ruttna trendorakel tycks missat är kimonon. Finns det något snyggare att ha på sig? Jag har en gammal kimono som jag fick som barn av min Farmor när hon var i Japan. Häromdan krängde jag på mig den. Den är turkos med olika blommor på, ska fixa en bild och hiva upp. Iaf, jag hade kimonon på mig, den är ganska kort så jag hade svarta tights till och mina sprillans vita airmax. I´m telling u, that was smoooking!

Inspirerad av det har jag köpt två kimonos till på ebay:

kimonovintage.jpg

kimono.gif

If u need me, I be in kimonoland.

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Jag har ett helt gäng Yukatas hemma. Du vet kimonos fast i bomull. Underbara tycker jag. Man känner sig fin i dem. Heller yukata än morgonrock liksom.

Kommentera

