Att Stilnocta eller inte Stilnocta – Det är frågan

augusti 11, 2007 at 8:39 e m (Okategoriserade)

Idag är jag helt off. En bottennotering på de senaste dagarnas bra och positiva humör. Tror det var Fyah som lämnade ett moln av depression efter hon var här. Hon kom just hem från Västindien och vill inget annat än att åka tillbaka. Jag förstår det.

Just nu känns mitt projekt helt dött. Jag behöver desperat en logga, kan inte göra en själv och vill fan inte hålla på att tjata på Crusty om att han ska göra en. Hatar att vara beroende av andra. Det sura är att jag vet precis hur jag vill att den ska se ut men vet inte hur jag får till det. Så nu är jag ganska sur, och just det..off. Egentligen vill jag bara mitt i min avtändning, dra i mig ett par Stilnoct och somna av. Hatar när jag känner mig kreativ och inte kan få utlopp för det. Hatar att det känns som jag är själv i det här projektet när jag vill sitta och brainstorma men en grupp av entusiastiska och duktiga människor. Jag är nog väldigt mycket en teamplayer och får mycket av min energi av andra. Och när det inte finns blir jag bara sur och introvert.

Ganska oskönt, men hey…

2 kommentarer

  1. mini said,

    jisus, snacka om att bombardera sin väg tillbaka in i bloggvärlden, I like it!!!

    Önaskar att jag kunde hjälpa dig med en logga!!

  2. Härskarinnan said,

    Hej, hittade precis hit.

    Gillade inte Stillnoct när jag åt dom. Fick en konstig järnsmak i munnen och så blev jag ”bakis” av dom. Hua. Hoppas du mår bättre av dom iaf.
    🙂

Kommentera

