Ett mail med sorgliga nyheter

augusti 25, 2007 at 10:40 e m (Okategoriserade)

Jag fick just ett mail. Precis innan jag skulle gå och knyta mig.

Det var från någon som heter Aleck Domineck. Rubriken löd ”myyntien”.

Jag öppnade mailet för att läsa och fick det här beskedet:

Take a last look at your penis, it will never be that small again want to get all the girls?”

Jag ser ner och känner sorg.  Sorg över att min penis aldrig kommer vara såhär liten igen.

Jag funderar på att maila tillbaka och fråga Aleck Domenick, varför? Varför kommer min penis aldrig vara såhär liten igen? Vad har jag gjort för att förtjäna ett sånt öde?

Med denna information går jag mot sängen med tunga steg. Det kanske känns bättre imorgon.

2 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..ha ha ha h a…du är en väldigt sjuk puppy..ha ha ha

  2. jennie said,

    hehe stackars dig haha

Kommentera

