Pol Pot och hans löss

september 18, 2007 at 7:27 e m (Okategoriserade)

Jag är nyklippt. Jag gav min frisör, lovely Gerhard, fria händer och det blev bra. Hela vägen hem och hela kvällen. Sen utvecklade sig det hela till en frisyr som bäst kan beskrivas som ett plommonstop utan brätte.

Nu ser jag ut som Pol Pot. Som någon som går i särskolan. Som någon som borde ha adress och telefonuppgifter hängande i en rem om halsen. Jag vet inte hur det här ska sluta.

Det fina i kråksången är iaf att inte en jävel ser mig. För jag sitter hemma framför datorn hela dagarna. Pol Pot och lössen.

Adieu

2 kommentarer

  1. crusty said,

    …ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha….plommonstop utan brätte?! jag dör! ha ha ha

  2. mini said,

    Jag tänkte att jag endast skulle skriva hahahaha men sen hann crusty före, damn! Du e så rolig att jag ramlar!!

Kommentera

