I know this little girl by the name of Bamboo

oktober 22, 2007 at 3:36 e m (Milk & Cookies)

Hola Chicas!

Nu ska jag bli av med lite örhängen tänkte jag. Klassiska Bamboo earrings/Bamboo örhängen. De är oanvända i förpackning och kostar 195:- paret. Maila till hotnessyagal@hotmail.com för att köpa upp dig på ett par.

För alla er som inte känner till dessa klassiker från 80-talet kan nämnas att dessa bärs idag av Beyonce, Rhianna, Fergie och många fler.

angel.jpg

baby.jpg

bamboo.jpg

bamboo1.jpg

15 kommentarer

  1. Johanna said,

    Skickar du dom på posten då, heller hur går det till?
    Är mest intresserade av de understa, vad har de för diameter? =)

    MVH //Johanna

  2. hotness said,

    Hej!
    Du betalar in pengarna på mitt konto så skickar jag örhängena på posten. Precis som Tradera t.ex.
    Örhängena med text i är 7 cm i diameter.

    Löv Hotness

  3. Lina said,

    Ååå jag vill ha. fan va snygga. de understa och de där de står baby i vill ja ha.🙂
    Skicka mig ditt konto nr och exakta summan,😀

  4. hotness said,

    Hej Lina!
    Skicka ett mail till hotnessyagal@hotmail.com och säg vilka du vill ha så mailar jag över kontouppgifter och den exakta summan.

    Kram

  5. Crusty said,

    ..hur går det att kränga dina tjålade prylar hottie?

  6. hotness said,

    hahaha köpte på mig för mycket Bamboo helt enkelt..iofs kaaan man inte ha för mycket bamboo, men hmm 12 par kanske ä att ta i..

  7. Sabor said,

    Gud så vackert!

  8. Dominicana said,

    Förmodar att du inte har några kvar, så jag hoppas på lite tips. Vart man kan köpa hem sånna, eller fynda någonstans.
    Vet att de köps in genom USA och UK. Men ge mig lite hopp här nu va🙂

    Kärlek!

    /B

  9. hotness said,

    Det enda paret som jag har kvar nu är ett par gula…

  10. Dominicana said,

    gula eller gulda?
    Och menar du ett par som du ska behålla för dig själv eller som du vill sälja?
    Ingen aning om vart jag kan skaffa dem annars?

    Eller någon site man kan beställa hem till Sverige?

    1

  11. hotness said,

    Dom är gula, inte guldiga. Jag har ett par som jag nu säljer.
    Vet faktiskt inte, har sett på något forum att det finns liknande Bamboo på typ Urban Outfitters, men har inte sett själv.

  12. camilla said,

    hej har du kvar några av örhänerna??

  13. stina said,

    finns ”baby” örhängena fortfarande kvar?

  14. isa said,

    jag skulle gärna vilja ha ett par runda bamboo örhängen i storlek large o jag undrar vart man kan få tag i sånna och man kan köpa dom från dig🙂 / mhv isa

  15. isa said,

    jag vill ha ditt post lr konto nummer nu för att kunna betala för dom runda bamboo örhängena i storlek large, jag vill värkligen ha dom så snart som möjlig jag behöver värkligen dom😉

Kommentera

