Allt är inte väl i Hotness Mansion

oktober 25, 2007 at 2:04 e m (Milk & Cookies)

Jag behöver så mycket hjälp med saker som jag inte vet hur jag ska göra. Jag måste skapa ett nyhetsbrev för sajten och göra en banner. Allt det här gör mig verkligen frustrerad och skitdeppig och jag känner hur orken lämnar mig varje gång jag sätter mig framför datorn. Dessutom är det bråttom. Det här är inte roligt. Bara ledsamt.

Imorgon ska jag iaf försöka ta mig in till stan och hitta ett par stövlar, typ ridstövlar, tänk Gestapo. Sen ska jag sitta här vid datorn med mina Gestapostövlar och skrika order åt mig själv.

Vi får se hur det går…

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Canske crusty kan hjälpa. Han har ju så lite att göra på nya jobbet mohohohoheheh. Jag har inte riktigt koll på banners och nyhetsbrev tyvärr. Jag jobbar med det dagligen, men anlitar alltid byrå som knackar koden åt mig liksom. Kanske kan det vara värt en slant att lågga ut jobbet på en prduktionsbyrå.

Kommentera

