Big tings a gwaan Boss!

oktober 26, 2007 at 3:05 e m (Milk & Cookies)

Japp! Hittade stövlar. ACHTUNG MEIN FUHRER! Jag ska marchera runt i hela kvarten och kommendera runt resten av hushållet d.vs Tre, Fisen och Råttis heela helgen! Sen köpte jag två par tjocka strumpbyxor, lite kläder till Tre and thats it!

Men det räckte bra. En hjärtattackslunch på Bamboo Palace med J-Dough satte spiken i kistan och sen drog jag hem.

Är nästan lite sur att det inte är imorgon det är Eken, utan nästa lördag. Känns fan som en evighet.. Jag vill dansi och jag vill dansi NUU!

Kommentera

