Brunögat

oktober 29, 2007 at 10:41 e m (Milk & Cookies)

Ja, alltså idag hade jag ett samtal med en hmm..nära vän (tro det eller ej). Detta samtal innehöll ämnen som ledde till att jag vek mig dubbel och skrattade så jag mådde illa.

Här följer några smaklösa citat:

” Asså nåt gick ju sönder därinne! Han hade ju en grej som en kolbaz, stor som en jävla fjärrkontroll!”

” Vi hade ju pratat om att göra det i brunögat”

”Jag skrek ju som killen i Den sista Färden. Grannarna ringde juh snuten”

” Aset gjorde det ju som han spelade biljard, en riktig stöt som han sänkte the eightball”

AHAHAHAHAHHA JIISUS, mina vänner skrattårar rinner ner för mina kinder i skrivande stund…

Still to this day she truly crack me up.

All my love to u miss …..

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    hahahhahahaha

    AJ fan!

Kommentera

