Tänjare sökes

oktober 29, 2007 at 11:24 e m (Milk & Cookies)

flavor.jpg

Söker per omgående en uttänjare till mina stövlar. Eftersom jag föddes deformerad på fler än ett sätt så är min vänsterfot typ en halv storlek större än den högra. Detta leder till att min högra stövel sitter tajtare än nätet på en kassler and I don´t like it. I don´t like it at all.

Dessutom (som grädde på moset) ser jag ut som en psykadelisk svamp i håret. VARFÖR VARFÖR får jag inte tag på Gerhard The German Battybwoy som är den enda som kan göra något åt den här misären?

Livet leker INTE just nu mina kära vänner.

Dessutom drömmer jag typ om Boxaren varenda natt. Varvat med mardrömmar om att min babydaddy jagar mig för att ta livet av mig en gång för alla. Jag undrar om jag någonsin kommer kunna skaka av mig tankarna på Boxaren. Fan, han var ett riktigt jävla as, men GOD DAMN I just luv them badboys…

Det är nog bara att fortsätta framåt. Just proceed ladies and gentlemen, proceed..

 pro.jpg

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Alltså nu måste vi få den där boxarn ur dina tankar Eller så ser du till att dejta honom för att sexa loss. Sedan klipp med honom alternativt gift dig med honom.

Kommentera

