Som på nålar och hala sulor

november 5, 2007 at 10:19 e m (Milk & Cookies)

Artikeln publicerades inte i söndags, varför vet jag inte riktigt men en del av mig drog en jättesuck av lättnad. En annan del tänkte fan i helvete, sajten måste ju ha pr. Känns som jag går på nålar för för eller senare kommer den publiceras.

Lördagen blev som väntat väldigt väldigt våt. Eken sög något helt ofantligt, skitdålig musik (när fan ska T Gylling pensioneras egentligen?) och astråkigt folk. Så vi blev aspackade. Så jävla plakata att jag segnade ner på muggen på McDonalds i Slussen och trodde aldrig jag skulle komma upp igen. Mot bättre jävla vetande tog jag en svartbulle hem från Slussen. Hade föraren som plockade upp mig inte varit en boxare från Rinkeby hade jag fan bangat, men kände mig tryggare än på länge. Riktigt snygg var han också, och hade jag inte haft en svacka i självförtroendet på grund av kraftig löklukt jag spred omkring mig, hade jag nog flörtat tillbaka. Men tack vare lökig vegoburgare i Slussen lade jag ner dom tankarna. Lika bra var nog det. Det sista jag behöver just nu är att ha en fling med en turreboxare från Rinkeby som drar in stålar på svarttaxi.

Helt sjukt vad mogen jag blivit!

Löv 

2 kommentarer

  1. Mini said,

    Trist med den planerade utgången! Eken e ju faktiskt inte så jävla hett..

  2. Crusty said,

    ..eken? drog du till eken?! jeeez..

Kommentera

