Hundbajs

november 6, 2007 at 1:33 e m (Milk & Cookies)

Är det bara jag som får kväljningar av att plocka upp hundbajs? Jag är hundvakt till Pimpen igen och vi har precis varit ute på promenad. Men jag vänjer mig fan aldrig vid att plocka upp bajset. Varenda gång han dumpar kollar jag nervöst omkring mig för att se om jag är obevakad och kan komma undan med att låta det ligga. Men jag är för paranoid. Jag tror alltid någon ser. Så jag fortsätter plocka bajs och slår ett slag för miljön.

Im out 

2 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..bra där! stampade i en hundbajs med mina kritvita sneakers för ett tag sedan, det vara fan inte roligt!

  2. Kerstin said,

    Blä – hunbajs ÄR inte kul…

Kommentera

