Godmorgon Honeys

november 8, 2007 at 9:13 f m (Milk & Cookies)

Försov mig och vaknade 9.45. Inte så bra. Men vad som kan förgylla mitt upvaknande är att läsa mina nattlistor. Man kan säga att jag är som mest kreativ på kvällarna/nätterna. Och då skriver jag ner allt jag ska göra och fixa på listor.

Innat blev det väääldigt sent då jag kunde läsa som en post på min lista ” Hyr stickmaskin”. Dessutom ringde det en tant från Österlen och sa att hon hade en stickmaskin kvar. Tydligen hade jag mailat på annonser igår kväll. Som sagt, VÄLDIGT kreativ. Sen ska jag inte prata alltför mycket om exakt vad det var jag skulle ha stickmaskinen till, men…

Nu är klockan 10.13 och det är hög tid för mig att börja bocka av saker på listan.

Fadeout

Kommentera

