Borde inte

november 10, 2007 at 11:19 e m (Milk & Cookies)

blogga idag för är mest jämmer och elände. Tänker förbjudna tankar och har känslor belagda med dödsstraff. Väldigt självdestruktivt, men ibland kan jag inte stoppa det, utan det bara kommer. Som idag. Faktiskt helt oväntat. Men idag kära läsare, saknar jag. Saknar något som jag egentligen aldrig haft. Vilken satans klyscha. Men så är det.

Efter lunch och butiksspalning med Fyah och invigning av mina nya gestapo-stövlar har min stackars lilltå en blåsa. Det var längesen jag hade något sånt då jag mest dansar fram i sneakers. Men jag välkomnar bara lite extern smärta. Är skönare att den sitter utanpå.

Har funderat länge på att slåss. Och att lära mig att göra det i hmm.. städad form. Problemet är bara att börjar jag med kampsport kommer fan bollarna inte hålla länge. Finns inte en chans att de kommer palla det. Men suget är sjukt stort. Jag vill fan känna att jag lever.

Murdah Death Kill

1 kommentar

  1. Crusty said,

    ..klart du ska börja med kampsport! Jag har hållt på med det sen -89 och jag har inte tagit någon större skada..ha ha h a..😉

Kommentera

