Facebook

november 13, 2007 at 10:47 f m (Milk & Cookies)

Kollade mailen när jag vaknade imorse och hade fått en förfrågan från ett ex på Facebook som ville adda mig. Just av denna anledning har jag valt att inte medverka i denna masspsykos som Facebook fått alla att hamna i. Men min kissiga lillebror pluppade på något sätt dit mig. Svarade artigt på exets förfrågan: Tack men nej tack, jag finns inte på Facebook, egentligen.

Därefter fick jag en virtuell kram av lovely Dee och skulle besvara denna med en kittling. Det ledde till att jag tydligen kittlat 300 pers.

Jag hatar Facebook

Kommentera

