Grusade intentioner

november 18, 2007 at 11:18 f m (Milk & Cookies)

Hade ställt klockan på 9 för att jag skulle ut och springa imorse. Vaknar 11.15 med en kropp som hånskrattar åt mig då jag tyst frågar ”jogga?”. Men faktum kvarstår. Jag måste börja träna igen. Har inte tränat på typ 7 månader nu. Jag brukade typ vara sjukt hurtig och gå på 4 pass i veckan. Men nu jävlar är det dags igen! På torsdag köper jag träningskort och så kör jag bara. Min kondis är sjukt dålig, musklerna har runnit av mig och lämnat en slapp degig massa efter sig. Satan vad jag ska plåga den här gamla kroppen!

Fem minuter efter mitt sena uppvaknande ringer den gamla Styvisen, Monkan.

– Jag hörde att du inte mår så bra, att du skulle behöva en gynekolog?

– Öhh, jo alltså jaa..

– Ok, men jag behöver dina fyra sista siffror så bokar jag in dig. Manlig eller kvinnlig?

– Öhh spelar ingen roll..

– Ok bra, men då ringer jag dig imorgon med tid och plats. Det var väl akut eller hur?

– Ehhh ahh ok…

Detta efter jag nämnt till Ol´Dirty Bastard att jag har lite ont i min högra äggstock. Vilken jag tror egentligen beror på att den inte fått besök på så länge så hon håller på och skrumpnar ihop av sorg. Så nu ska jag iaf till gynkan. Det är ju bra. Så länge de inte kör den där jävla kameran upp i musslan. Aurk, hatar kameran. Först helt bred och sen helt smal. Yuk, som ett dåligt jävla skjut..

Nu ska jag iaf ta mig i kragen och baka lite bröd.

Shoutout to Monkan, min egen sjukvårdsassistent

Kommentera

