Öppet brev till Tjinona.se

november 18, 2007 at 10:38 e m (Milk & Cookies) ()

Kära Tjinona

Jag vet att en del modebloggar blir sponsrade med produkter av olika slag för att företagen bakom ska få lite pr. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Mitt liv är inte komplett utan The Ballon Bag. Jag drömmer den, suktar efter den, trånar här hemma i, min mansion. Den är underbar, perfekt, ett konstverk, ett statement. Och jag vet att hon lider likväl. Hon kan inte glömma de ord jag viskade in i henne samtigt som jag ömt höll min hand på hennes utsökta läder. Och vi fann varann. Jag förstår att hon är kvar i butiken. Hon väntar på mig. Hoppas jag fortfarande vill ha henne efter allsköns människor vidrört henne. Lå henne då veta att oavsett vad de gjort med dig är vår kärlek ren och vacker, och att jag kämpar varje dag men min penningpung blir inte så tung. Jag hoppas de skickar dig till mig så efter alla dessa år äntlingen få vara tillsammans. Släpp min ballong fri…hem till mig

boooon.jpg

2 kommentarer

  1. Anna von Werder said,

    Hej,
    Vad fint du skriver. Har du sett att den även finns på SALE som demoväska. Då blir den lite billigare och den ser helt oanvänd ut.
    Vänligen
    Anna på Tjinona.se

  2. Blingbling said,

    Vad vacker hon är.

Kommentera

