Fotfetischist

november 19, 2007 at 3:27 e m (Milk & Cookies)

Jag är nog en fotfetischist. Jag kan bli helt hypnotiserad av fina fötter. Alltså tjejfötter. Det kan jag nog bli när det gäller fula fötter också. Det är nästan värre. De låser fast mig som Dödsstjärnans tractorbeam och jag kan inte sluta titta i ren förskräckelse. Värst är det på somrarna. Och de där som totalt skiter i allt vad pedikyr heter. De går omkring i sina sandaler och flip-flops på höga klackar av förhårdnad hud. Åh Jesus, det är så sjukt äckligt. Och sen spruckna hälar arrrghhhh..jag döör. Men jag kan inte sluta titta. Medans mina tarmar vänder ut och in på sig själva.

Men jag vill bjussa på riktigt söta fötter som tillhör Kylie Minouge. Söta söta små älvfötter…

feet.jpg

Kommentera

