Tandvärk pt 2

november 20, 2007 at 11:23 e m (Milk & Cookies)

Idag har tandvärken varit närapå outhärdlig. Hemsk. Jag ringde iaf till tandläkaren och fick en tid imorgon. Ett tandläkarbesök är fan likadant som att bli rånad på öppen gata. Hur i helvete kan det kosta så mycket? Typ 3000:- för att laga ett sketet hål! Men jag är så illa tvungen. Har fan fått knapra i mig maten som en satans hamster de senaste dagarna. Till saken hör också att jag är paniskt rädd för tandläkaren. Jag föder hellre barn än går till tandläkaren. Imorgon är det iaf dags. 15.00. Ska komma en halvtimme tidigare för jag ska få lugnande. Får se hur det går..Roligast kommer det nog bli när jag släpar mig ut på Kungsgatan efter mitt besök. Det är liksom inte på Kungsgatan man vill befinna sig förlamad i halva truten med en skön dos lugnande i blodet och ser omvärlden i slo mo. Fast värre förnedring har man ju lätt vart med om.

hamster.jpg

One löv

2 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..du är mkt för med det med att förnedras va?

  2. hotness said,

    Hela mitt liv är och har varit en enda lång förnedring

Kommentera

