Blondinbella

november 22, 2007 at 8:39 e m (Milk & Cookies)

Är jag pissig och ogin när jag berättar att jag är sjukt avundsjuk på Blondinbella? När hon idag berättar på sin blogg:

”Åh jäklar vilken dag! Jag svävar på moln rent ut sagt. Önskar att jag kunde berätta mer. Men jag har fått en otroligt bra deal med ett schysst företag så jag är ekonomiskt oberoende ett tag framöver. Sjukt sjukt sjukt. Kan tyvärr inte berätta så mycket mer. Men det kommer en pressrelease senare. Men man kan säga att ett väldigt stort företag har valt att investera i Blondinbella AB. Så mitt nya jobb är väl att jag är egen företagare, och tar ut lön. Inget mer jobb på juristfirman. Det behövs ju inte!”

Jag vill bara säga följande:

Sov med ett öga öppet

4 kommentarer

  1. MiaShopping said,

    Vilken grej! Jag bara väntar på att någon vill köpa MiaShopping till sexsiffriga belopp😉

  2. Dee said,

    I såna fall kan jag vara pissig och ogin med dig;)

  3. yenny said,

    Nu är det så att jag vet vilket detta företag är och att hon skulle vara ekonomiskt beroende är en stor lögn.. Detta företag som ”nu skulle gjort henne ekonomiskt oberoende” brukar sitta och skratta åt detta när dom läser hennes blogg. Liar, liar pants on fire..

  4. hotness said,

    Ahh Yenny, du vet hur man håller en flicka på halster..Spill the beans nuu!! Vill veta ALLT, eller lite iaf;-)

Kommentera

