Fattigdomen sprider ut sig

november 22, 2007 at 8:27 e m (Milk & Cookies)

och jag har inte ens längre råd att köpa träningskort på Friskis. Jag brukade träna typ 4 ggr i veckan de senaste 2 åren och att inte kunna göra det nu känns tungt och jävligt trist. Jag måste få tag på ett jobb. Och det är snabbt. Såhär kan det inte fortsätta vara längre. Jag har ständigt ont i magen över pengar och hur jag ska få dem jag har att räcka till. Det tar på krafterna att vara ständigt ledsen och få gråtattacker och sen bli förbannad för jag bryter ihop. Jag pallar inte mycket mer om jag ska vara ärlig. Men jag kämpar på så gott jag bara kan. Att bryta totalt ihop är inte en lyx man kan unna sig när man inte bara har sig själv att tänka på.

Ridå

Kommentera

