En heldag

november 25, 2007 at 10:32 f m (Milk & Cookies)

Träffade mamma igår och åkte till loppisen i Vårberg. Så satans mycket skit och inget kul alls. Tanterna tar typ 300 spänn för en gammal mattallrik så länge den blivit identifierad som Stig Lindberg. Och jag upphör inte att förvånas när man går fram till ett bord och Cemal The Hustler förklarar för mig när jag tar upp en gammal ljusstake:

– Det är Knooooten.

– Vad? Vad sa du?

– Knooten! Josif Franck. Svens Teenn.

– Aha Knuten av Josef Frank från Svenskt Tenn?

– Jaa preciis! 1.100:- ett fiind!

Dom är helt inne på och kan typ allt om svensk design. De säljer Lisa Larsson figuriner som de inte gjort annat i hela sitt liv. Ganska grymt. Men surt. För när jag spottade Knuten på 20 meter avstånd trodde jag att jag kunde get over on Cemal The Hustler. Borde fan veta bättre. U cant hustle a hustler.

Därefter åkte vi till Ikea och jag hade min första näradödenupplevelse den här veckan. Jag segnade ner över en hög med Ludde Fårfäll och trodde min sista stund var kommen. Det var så sjukt mycket folk att det nästan blev syrebrist. Sen har de asen mage att ha sålt slut på de vegetariska pizzorna vilken ledde till att jag blev tvungen att dra i mig en gristrynekorv. Jag lider fan fortfarande.

Hoppas ni haft en bra helg iaf

Löv

The one and only, UNDEFEATED CHAMPION OF THE WORLD:

HOTNESS!!!! (applådåskor)

2 kommentarer

  1. nadia said,

    ser att det inte bara är jag som tilbringat helgen på loppis

  2. Crusty said,

    ..de är fan fett giriga ute på loppisen..

Kommentera

