Bojkottad Blondinbella

november 26, 2007 at 8:21 f m (Milk & Cookies)

Det bästa sättet att utöva sin makt över någon som inte förtjänar att andas samma luft som andra är att bojkotta dem. Låtsas som de inte existerar och om de har en blogg, läs den inte. Ge dem ingen trafik. Låt inte deras infantila och ignoranta röster bli hörda.

Därför bojkottar jag Blondinbella, hennes korkade blogg, pälsmössor och eviga hejarop att shoppa för att det är konsumtion som kommer rädda världen. Mig kommer hon inte tjäna pengar på i fortsättningen iaf.

Jag säger bara: Skimask and a baseballbat.

Im out

6 kommentarer

  1. Nadine said,

    HAHAHA! I’m totally with you! men det är bara så svårt ibland…

  2. Erika said,

    Har tänkt på samma sak!
    Hon börjar verkligen spåra ut, tror nästan att ju mer kommentarer hon får desto mer pengar som hon får in via bloggen och därför provocerar hon så sjukt mycket nu.

  3. Starguest said,

    Vilken fantastisk blog Blondinbella har! Och tack för att du tipsat om den! Numera går jag in där flera gånger varje dag. Tjejen har noll självdistans och sätter sig på en piedestal kilometer över oss, pöbeln. Jag älskar den.

  4. sara said,

    Bra idé!
    Jag läser hennes blogg emellanåt, men det är knappast för att jag känner att den är spännande, hennes blogg är mer som en -dagens skämt- sida.
    Men om man ska var allvarlig så är hon ju grymt tragisk..Nu när hon börjar skriva om att hon tjänar pengar på oss läsare lär bojkottar- skaran bli rätt så stor.

  5. hotness said,

    Jag säger bara: Bojkotta ludret

  6. emelie said,

    helt rätt! Någon som vet hur mycket hon tjänar på varje person som besöker hennes blogg?

Kommentera

