Good Karma

november 26, 2007 at 5:06 e m (Milk & Cookies)

invisible-swimming-pool.jpg

Ok, jag jobbar på min karma och hoppas min nuvarande vidriga situation löser sig. Idag hjälpte jag en granne att installera hennes mobila internet= Ger mig bra karma.

Jag fick en flaska vin= Tar bort nyss intjänade karmapoäng.

I min förtvivlan försökte jag få henne att behålla den, men kunde inte gärna förklara det med att jag hellre behöll de bra karmapoäng jag just tjänat ihop. Det är liksom ett under att hon inte ringt psykjouren på mig so far. Jag har en känsla av att min förklaring om karmapoäng skulle bli strået som knäckte kamelens rygg. Så jag tog vinaren och gick hem.

Skål på er alla i Hotness Mansion

Kommentera

