Bamboo örhängen

november 27, 2007 at 2:57 e m (Milk & Cookies)

bambooearrings.jpg

Blev lite förvånad när jag fick hem 10 par Bamboo örhängen så jag trodde jag sålt slut på mitt lager och inte skulle få nya. Nu har jag iaf 10 par som jag ska göra mig av med, de är 9 cm i diameter och guldfärgade. Säljer dem för 195:- inklusive frakt. Så är du sugen på nya örhängen eller vill ge bort till jul är detta ett bra tillfälle. 

Maila till hotnessyagal@hotmail.com för att beställa.

Först till kvarn…

11 kommentarer

  1. Emma Häggström said,

    Finns de fortfarande kvar?
    Och kostar de fortfarande 195?
    Vill gärna ge till min bästa vän, men jag har inte tillräckligt mycket pengar kvar😦

  2. Therese said,

    har du kvar örhängena?
    Skulle vilja köpa ett par🙂
    hör av dig till min blogg

  3. Catrin said,

    Finns det örhängen kvar? Ser att inlägget publicerades för ett tag sedan nu och att dem kanske inte finns kvar men hoppas kan man isåfall är jag väldigt intesserad!

  4. matilda said,

    har du kvar ett par? jag letar arslet av mig efter ett par! hör gärna av dig till min blogg, jag är SUPER intresserad!😀 ha de bra!

  5. matilda said,

    hör gärna av dig, så att ja vet om ja får köpa eller inte!🙂

  6. stina said,

    hör av dej till min hotmail om du har några kvar🙂
    storandebarn@hotmail.com

  7. nikki said,

    hej , finns örhängena kvar eller e dom slut?
    leetar efter sånna🙂 skulle vilja köpa sånna av dig om du har kvar!
    hör av dej till min hotmail !!🙂

  8. sandra said,

    hej om du fortfarande säljer örhängerna kan du höra av dig till mig då:)
    katten_167@hotmail.com

  9. Carolina said,

    Hej jag skulle vilja köpa ett par!! hur ska man göra har letat sjukt länge efter ett par!

  10. nathalie said,

    hej undrar om du hade ett par örhängen kvar,
    vill jätte gärna ha ett par, har letat på massa sidor men hittade inga och såg att du hade😀 hälsnigar nathalie

  11. Camilla said,

    Jag vill Köpa!😀 Sånna där har jag velat ha jätte länge❤

Kommentera

