Julklappslista

november 29, 2007 at 8:29 e m (Daily junk)

Ok, jag vet inte varför jag gör det. Vi byter inte direkt julklappar i vår familj. Vi ger till barnen. Och hur jag än försöker att förhandla så är jag inget barn längre. På papper iaf. Men jag tänker iaf skriva en önskelista, även fast ingen direkt kommer skriva ut den och springa runt och infria den. Men det är liksom en ösnkelista bara mellan mig och tomten. Och jag hoppas han läser bloggen

Såklart börjar jag nerifrån.

NR 10

Den absolut bästa krämen som kan användas till allt! Elisabeth Arden 8-hour cream. Mina läppar saknar dig…

8h.jpg

Kommentera

