Man kan nästan tro att jag har ett liv

december 4, 2007 at 2:23 e m (Daily junk)

eftersom jag inte bloggat på ett tag. Men har fått lite saker gjorda. Som leverpastej, Bamboo örhängen och tusen andra prylar. Faktiskt har jag julpyntat lite hemma också. Känner mig riktigt homely. Men imorgon ska jag iaf skicka ut örhängen till er som väntar. Har 3 par kvar så om någon är sugen är det dags att slå till.

Eftersom jag bojkottat Blondinbellas sketna blogg har jag inte hört vilket företag som har investerat i hennes bottennapp till blogg. Anyone got the 411 on this? I´m all ears…

1 kommentar

  1. Crusty said,

    Jag har fanimej ingen aning..men jag vet att sofieros julöl är helt drickbar..🙂

Kommentera

