Dela

december 6, 2007 at 12:08 e m (Daily junk)

Idag tänkte jag dela med mig lite. Även fast jag svor att aldrig ladda upp någon bild från kameran. Här är iaf en del av mitt kök. Där jag sitter och jobbar för det mesta. Så nu vet ni det.

 kok.jpg

Idag eller ska jag säga inatt gick jag i gamla tonåringsspår. I broke day. Det vill säga, jag var vaken hela natten. Helt sjukt, men kunde inte sova. Så jag lagade middagen tills ikväll inklusive efterrätt, duschade och pysslade runt hemma. Klockan sju imorse tuppade jag av. Jävligt skumt. Men fick en hel del gjort.

Kommentera

