Kimonoklubben

december 9, 2007 at 11:51 e m (Milk & Cookies)

Jag fick ett lysande infall (som vanligt i ett Stilnoctrus) och ringde upp min syster (Ol´Dirty Bastard) för att dela med mig.

Vi har nu startat Kimonoklubben, vilket betyder att vi ska samla Kimonos efter bästa förmåga. Både jag och Ol´Dirty har en softspot för Kimonos så det föll sig ganska naturligt. Vad vi ska göra med alla kimonos vi ska samla på oss är ännu ej riktigt klart. Men vore det inte grymt att öppna en butik där man säljer vintagekimonos? Och kan upplysa mellanmjölksfolket om att en Kimono är inte bara någon morgonrock utan det ultimata plagget. Och att det snyggaste som finns är att ha på sig en tajt Kimono kombinerat med ett par grymma sneakers. Jag menar tänk dig den här kombon:

kimonovintage.jpg airmax1.jpg

Kanske med ett vitt linne under. BLOODFYAH JAG FÅR TYP SNÅLVATTEN I MUNNEN!

1 kommentar

  1. Therrorese said,

    Jag har fyra kimonos….Kan joina er klubb🙂 Underbart plagg!

Kommentera

