I bombed out…

december 12, 2007 at 6:50 e m (Daily junk)

bondcat.jpg

Kära vänner, läsare och övrigt pack. Jag rövade till det . Totalt. Intervjun gick rakt åt helvete. Och det är inte bara som jag säger, utan det gick verkligen åt helvete. Jag kunde inte ens formulera mig och fick inte fram något vettigt alls. När man säger ordet ”idioter” under en intervju så vet man vart man lagt ribban. Och för övrigt verkar inte många veta vad logistik egentligen betyder, utan gillar att slänga sig med ordet. Så för min egen frids skull publicerar jag det här:

”Kortfattat innebär logistik planering och stryning av ett materialflöde. Det vill säga göra produkten tillgänglig när kunden vill handla den.” Och när jag förklarar tidigare erfarenhet jag har av just det så kan de klämma ur sig ” Så vad är det du gjort tidigare som rör logistik?”. Fast jag precis förklarat det utan att ha använt ordet logistik. Intervjun pågick i enbart 25 minuter och de bad inte ens om några referenser. SATANSHELVETESFAN! Jag har glidit runt i en stickig polo for nothing.
Ok, enough said, det är helt kört iaf. Så nu glömmer vi det. Mot nya mål!

Jag vill ta tillfället i akt att varna alla er, mina kära bloggläsare. Ta INTE I DEN SVARTA GUMMILISTEN NÄR DU ÅKER RULLTRAPPA! När jag var i tunnelbanan i Östermalmstorg såg jag en gubbe helt iskallt snyta sig i handen och gned av sig hela bobban på den svarta listen aka, där man håller i sig när man åker rulltrappa. Och det var ingen liten halvsnyt, gubben hade en hel jävla laddning. Det var så satans vidrigt att jag började hulka. Sen blev jag kissnödig och var tvungen att använda en offentlig toalett, så nu har jag med all säkerhet fått kräksjukan.

Det här har inte varit en bra dag.

2 kommentarer

  1. mini said,

    Trist! Men du vet att i min värld så får du säga idioter HELA tiden!!

  2. Crusty said,

    …a , fakk it..det kommer fler jobb ska du se..

Kommentera

