Polo these nuts

december 12, 2007 at 9:39 f m (Daily junk)

Ok, störtade in i gallerian och sprang som en dåre för att hitta en polo. Det första butiksbiträdet hade tankar liknande ” Kolla tjackisen, nu måste hon ha en polo för att dölja sina sprutmärken på halsen innan hon ska till soc”. Det är inte lätt att hitta en polo i dessa dagar mina vänner, men slet åt mig något stickad variant på JC. Efter intervjun tänkte jag dra till Designtorget och kolla om de har några sköna julgransprydnader. De hade en för några år sedan som var typ som en julgranskula, men i formen av en Golden Retriever med glitter på. De har säkert inte kvar den, men ska kolla om de har något annat i den vägen. Jag brukar ge mamma en julgranspydnad modell ovanlig varje år. Har blivit lite av en tradition.

Sen är det upp på Götgatsbacken och inhandla Matrix Schampo och Balsam. Det är alltid extrabilligt i en butik där, och sen ner på torger för att köpa lite hyacinter. Tänkte kränga till ett litet blomsterarrangemang när jag kommer hem. För övrigt vill inte håret som jag vill idag. Jag kommer se ut som en schnauser på syra, med en jävligt tajt polo.

Men ändå..schöön

1 kommentar

  1. nadia said,

    skojig tradition ni har going där, din mamma är säkert jätteglad över prydnaderna

Kommentera

