Hoops Fi Real

december 16, 2007 at 1:30 f m (Daily junk)

Nu har jag köpt in en hel hög med nya Bamboo Hoops! I guld, Silver, Hjärtformade och runda. Har varit sån himla stor efterfrågan på dem så kör väl på ett tag till. Dem kommer att trilla in hemma hos mig om någon vecka eller så. Kommer kosta 165:- paret inklusive paketering och frakt.

Om ni är intresserade av att boka så maila mig hotnessyagal@hotmail.com

double-dold.jpg

hearts-gold.jpg

hoops-gold.jpg

hoops-gold-nice-smaller.jpg

silver-hoops.jpg

7 kommentarer

  1. Johanna said,

    Hejsan! Min mail fungerar inte alls som den ska så jag undrar om man skulle kunna boka ett par guldringar redan nu?

    Tack på förhand!

  2. hotness said,

    Inga problem, jag reserverar ett par och mailar när de kommer.

  3. Evelina said,

    Hej!🙂
    Hur stora är örhängena?

  4. hotness said,

    De är 8.5 cm i omkrets

  5. Catrin said,

    Det gick ej att maila till din angivna adress, men jag skulle iaf gärna vilja ha dem runda i guld om det finns kvar!

    tack på förhand =)

  6. Klaudia said,

    Hej
    Jag försökte maila dig men det gick inte.
    Jag skulle vilja köpta ett par runda i guld om du har kvar ett par av dessa?
    Går det att reservera?

    // Klaudia

  7. Lina said,

    Hej, jag undrade över dom hjärtformade.. Är dom också 8,5 cm i diameter? Är det exakt dom på bilden?

    God jul på dig!🙂

Kommentera

