Chillin like a villain

december 18, 2007 at 10:19 e m (Daily junk)

Eller inte. Jag är så till brädden fylld av aggression att jag inte kommer lugna ner mig förrän jag känner rått blodigt kött under mina naglar. Var hos det där ludret till tandläkare idag. För andra gången i rad tog det 35 minuter efter bokad tid tills jag fick komma in. Utan att dra hela satans historien kan jag summera det hela med att hon försöker blåsa mig på pengar. Och inte bara mig utan också Försäkringskassan. Utan att hon vet så har min mormor varit avdelningschef i 35 år för Stockholms Försäkringskassas Tandavdelning. Så imorgon ska jag sätta dit henne. Sen ska jag ringa henne och meddela henne det.

God Jul din slyna från helvetet

2 kommentarer

  1. crusty said,

    ..ha ha ha ha …..är du på krigsstigen så här innan jul? Ät lite gingerbread och bli en snäll människa nu Hotness…det kan mänskligheten behöva..🙂

  2. hotness said,

    ALDRIG! Försöker du blåsa mig har du en fiende för livet. Det kommer hon bli varse…

Kommentera

