En strålande måndag

december 18, 2007 at 11:35 f m (Milk & Cookies)

En underbar måndag! Vi träffade Faster och åt middag på resturang Imperiet i gamla Skatteskrapan. Skitgod mat. Åt ristotto och citrontarte till efterrätt. Jag är så mätt att jag bara jäser. Dessutom fick vi varsin minst sagt oväntad julklapp. Cash. And lots of it. Så nu ska jag köpa min älskade lampa och en necessär som jag velat ha länge.

10.jpg

Imorgon bär det av till tandläkaren. I hate it. Jag är redan så nervös att mina händer läcker febrilt. I en timme och 20 minuter ska jag lida där. Att gå till tandläkaren gör mig sjukt stressad så när jag väl kommer dit är jag som en jävla tjackis och nästan studsar mot väggarna. Jobbigast är det satans bedövningen. Ahhhh, vill inte ens prata om det. Och sen borrningen. Hjälper ju fan inte om man har iPoden på högsta volym. Hör inte en jävla ton utan bara det där vidriga borrandet.

Jesus, love u all. Om jag inte överlever vill jag donera mina sketna tillhörigheter till….ingen alls.

Bränn skiten

Kommentera

