Bojkotta Lindex!

december 19, 2007 at 3:30 e m (Daily junk)

Jag blir så satans förbannad på gubbar. Jag föraktar dem. Och när det väl kommer slå riktigt slint i huvudet på mig (som jag vet så väl att det kommer förr eller senare) kommer jag bli en seriemördare. Jag kommer blåsa ut kvinnoföraktandes gubbars livsljus. Fimpa dem och skicka dem vidare. Nu senast har gubbarna sparkat kvinnorna från Lindex styrelse och satt sig själva i styrelserummet. Därför kommer jag bojkotta Lindex och inte köpa en pryl till där förrän styrelsen är jämt könsfördelad. Jag tänker inte låta självgoda gubbar styra mitt liv iaf. Tänker du?

Låt Lindex veta vad du tycker om att sparka kvinnorna från Styrelsen och ersätta med män. Hur motiverar man detta? Hittar de ingen kvinnlig kompetens? Yeah right…

info@lindex.se

2 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..det är ju finnar som tagit över lindex och deras kvinnor ser ut så där..det är helt sant! det är därför de dricker så mkt..

  2. hotness said,

    Hahaha u flippin loonie:=)

Kommentera

