Bamboo örhängen klara för leverans

december 28, 2007 at 2:20 e m (Daily junk)

Äntligen har jag fått Bamboo örhängena och ni kan beställa genom att skicka ett mail till hotnessyagal@hotmail.com och ange vilka ni vill ha och hur många. De kostar 120:- paret för de enkla i guld och 130:- för de andra modellerna och det inkluderar frakt. De enkla runda i guld och silverfärg är 9 cm i diameter, de dubbla i guld är 6 cm, hjärtana är 8 cm och stjärnorna är 7 cm.

De är verkligen skitsnygga med superfin glans. Fick också in lite modeller jag inte sett förut.

bamboo-dubbel.jpg

enkel.jpg

guldstjarna.jpg

hjarta.jpg

rundsilver.jpg

silverstjarna.jpg

famous.jpg

126 kommentarer

  1. matilda said,

    jag vill beställa ett par! nummer två vill jag ha🙂 du kan kontakta mig via min mejl, så kanske vi kan bestämma lite mer där? jag verkligen ÄLSKAR dom!

  2. Linda said,

    Oh schyssta smycken!🙂

  3. lollo said,

    hur stora är dem i diameter?

  4. lollo said,

    dom på andra bilden alltså…

  5. hotness said,

    lollo: De är 9 cm.

  6. josefine said,

    vart kan man köpa sånna ?

  7. bella said,

    Menar du diameter när du skriver omkrets? Isåfall kan det vara bra att ändra på det. Verkligen snygga örhängen!

  8. jonna said,

    väger dom mkt ?

  9. Adisa said,

    Jag vill gärna beställa ett par!

  10. Maneli said,

    jag vill beställa nummer två och nummer fyra! kontakta gärna mig via min mail:
    dettaarminmsn@hotmail.com eller blogg: mmaneli.blogg.se

  11. Donya said,

    Hej! jag undrar hur länge de dröjer tills man får dom (bor i malmö) och ifall du har många av modell nr 2 kvar? Du kan kontakta mig via min mail donyaaa_@hotmail.com
    Tack!

  12. hotness said,

    Donya: Jag kommer inte fram på hotmailadressen du lämnat?

  13. Elsa said,

    Hur mkt väger de runda(no2) ca??

  14. hotness said,

    Elsa: De väger kanske några gram. Dom är superlätta.

  15. Tilda said,

    vill ha ett par såna på andra bilden, guldiga (:

  16. jonna said,

    har du några ringar ¨som på bild nummer 2 kvar ? (:

  17. Malin said,

    jag vill gärna ha ett par av nummer två om du har kvar? jag kan inte skicka till din mail? men maila mig gära på larsson684@hotmail.com

    mvh malin=)

  18. hotness said,

    Det finns några få par av nummer 2.

  19. Adela said,

    hur betalar man ?

  20. Adela said,

    ja vill beställa de på bild nr . 2 hur gör jag då?

  21. Nono said,

    Hej! jag undrar hur länge de dröjer tills man får dom (bor i malmö) och ifall du har många av modell nr 2 kvar? Du kan kontakta mig via min mail noonisen@hotmail.com (det uppstod problem med mailadressen ”donya” hade så vi tar det genom min andra mailadress) Hoppas du kan maila nu iallafall =)

  22. madde said,

    Finns nr 2 kvar att köpa?

  23. Lina P said,

    Hejsan!
    Jag skulle gärna vilja beställa par 2 om det finns kvar🙂

    KOntakta mig på lina.pettersson@live.se

    MVH!

  24. Seykal said,

    Hejsan, skulle vilja ha sånna som det är på bild nr 2. Guldiga🙂

    Mail: Seykaal-08@hotmail.com
    http://www.mindiesel.blogg.se

  25. josefine said,

    Lånar två bilder av dig på örhängena. Länkar hit under dem, om detta inte är okej skriv och skäll på mig🙂 Vill bara visa vilka fina örhängen du har och få lite råd på vilka jag ska köpa.
    Men skäll på mig om du inte vill att jag har bilderna på min blogg.
    http://josefinestrand.blogg.se

  26. fannyh said,

    Hur beställer man ?🙂

  27. Sofia said,

    hej hej, fundera lite på numer 2 och 5 (de enkla runda i guld och silver), men ca. hur lång tid kommer det ta att få dom hem jag bor i Norrköping… hör av dig till min hotmail ;D..

  28. Sofi said,

    Hej, jag skulle vilja ha 2 par av bild nr 2. Alltså de stora runda guldiga.

  29. julia said,

    vill jättegärna beställa ett par! du kan kontakta mig på juliia-129@hotmail.com🙂
    kram

  30. Carola said,

    Hej! Jag skulle jätte gärna vilja ha Nr två. mejla mig så fort du kan🙂

  31. victoria said,

    hej jag skulle vilja ha 1 par av bild bild nr 2.Min e-post adress är duckie_you@hotmail.com.Jag bor i hässelby så hur lång tid tar det att få dom ?

  32. matilda said,

    hej, ja skulle gärna vilja ha dom guldiga, bild nr 2! finns de några kvar :)? är superkär i dom! kontakta mig gärna på matildaamneklev@hotmail.com

  33. Emma said,

    Skulle vilja ha nummer 2 ? finns dom kvar.
    skriv till min mjel tack🙂

  34. zara said,

    ååå vilka finisar…älskar nr 2…finns det några kvar? isåfall vill jag beställa..bara att mejla mej….ha det bra =)

  35. Nadja said,

    Jag vill jätte gärna ha nr 2. sjukt snygga!

  36. Nicole said,

    Hey hey!

    Jag skulle vilja betsälla ett par av nummer 2 om det är möjligt!

  37. martina said,

    hejsan. vill ha guldiga stora runda, nr 2. maila mig vars jag ska betala så att jag får hem ett par!🙂

  38. Linda said,

    maial mej om nr 2. /linda.S

  39. viktoria said,

    Hej😀, skulle jätte gärna vilja beställa ett par! skulle du kunna maila mig om hur jag ska göra angående beställning (hur det går till osv, är inte 18) är helt förälskad i nr 2!

  40. DianaKines said,

    Det var mig allt väldigt fina smycken🙂

  41. karolina said,

    hej (: undrade om du har några av nummer 2 kvar🙂 ?!

  42. jessica said,

    Hej! Jag vill beställa ett par i guld. nr två. Du kan kontakta mig på min blogg eller mail. Tack // Jessica

  43. Jaqueline said,

    Hejsan! Hur kontaktar man dig om man vill köpa?

  44. hotness said,

    Jaqueline: Du mailar till mig på hotnessyagal@hotmail.com.

  45. Eva said,

    Har du kvar ? btw jag älskar dom😉

  46. Jessica said,

    Hej!

    Jag skulle vilja beställa ett par i guld nr. 2, du kan kontakta mig via min mejl eller min blogg: met3ora.blogg.se

    /Jessica

  47. Lotta said,

    Jag skulle vilja beställa ett par av nr 2. Du kan kontakta mig på mejlen . / Lotta

  48. Claudia said,

    Hej
    Jag skulle vilja ha nr 2.
    Du kan kontakta mig via min mail.
    ///Claudia

  49. jennie said,

    Hej!
    Jag skulle vilja beställa ett par av nr 2 har letat efter sånna överallt älskar dem verkligen. Du kan kontakta mig via min mejl. jeeenniiie@hotmail.com // jennie.

  50. cammo said,

    hej jag vill ha dom stora silvriga och dom guldiga med två ringar i (:
    kontakta mig på min mail(:
    /cammo

  51. kristin said,

    Hej jag skulle vilja beställa de enkla (runda) silverfärgade örhängena.

    Säg bara hur jag ska göra med betalning

    min adress är:

    kristin olsson
    Medicinaregatan 2
    413 46 Göteborg

    Tack på förhand MVH Kristin

  52. Annelie Andersson said,

    Vill gärna veta hur betalningen brukar gå till! MVH Annelie!

  53. Olivia said,

    hej
    jag skulle vilja ha ett par enkel runda örhängen i färgen guld.
    kontakat mig via denna mejl ramonwaldemarsson@bredband.net

    skulle gärna veta hur betalningen går till!

  54. Hanna said,

    Hej!
    Jag skulle vilja beställa ett par av nummer två.
    Kontakta mig via min mail, tack!🙂

  55. josefine said,

    jag vill gärna beställa ett par🙂 du kan kontakta mig via min mejl så skulle vi kunne bestämma lite mer där🙂

  56. amanda said,

    hej, finns det några nummer 2 kvar?😀

  57. Linn said,

    finns dom att köpa nånstans i stan?

  58. Fanny said,

    juat loooove. dom är heta🙂 jag vill beställa, om nr. 2 finns kvar?.. thanks. http://www.faannny.blogg.se

  59. Camilla said,

    Sjyssta örhängen🙂 Ha en skön tis!

  60. josse said,

    är jätte sugen på hjärtana och dom dubbla, kan du mejla mig om dessa??

  61. Helene Erikson said,

    hejag undrar bara ärdom örhängena i guld mer brons färgade eller är dom i riktigt guldfärg ? såg sånna i en affär , exakt likadana bara att guldfärgen ser annorlunda ut😛 tacksam för svar !

  62. Camilla said,

    Vill jättegärna ha de på bild nr. 2 men vet inte riktigt hur du ska få pengarna ;P anger min e-post så kanske du kan förklara?🙂

  63. hotness said,

    Helene: De är riktigt guldfärgade.

  64. Hanna said,

    Hejsan!
    Om man nu ska beställa ett par, hur ska man då betala?🙂

  65. julia said,

    Hur betalar man ? =)

  66. Karina said,

    Jag vill ha ettt par av bild 2🙂

  67. Michaela said,

    Hejsan!

    Jag skulle vilja beställa ett par av nummer 2 tack =) Super fina!

    Mail:drickamycketkaffe@hotmail.com

  68. Nono said,

    Hej hej.. ja undrar om du har nr 2 kvar och hur lång tid de tar att få dom efter de är betalda?

  69. Sofia said,

    Dessa örhängen går att köpa i en liten kuriosabutik i Skanstull som ligger på Ringvägen nästan precis vid korsningen til Katarinabangata. Där kostar dom 50 kr styck!

  70. Sofia said,

    Btw, köpte ett par i silver för just 50 kr och dom är jääätte fina!

  71. hotness said,

    Sofia: Det är inte exakt samma örhängen tyvärr och det är utöver det en avsevärd kvalitetskillnad.

  72. camila said,

    vill beställa örhängerna numer 2 ett par

  73. caroline wahlberg said,

    Jag vill beställa örhängerna nummer 4, ett par

  74. Anna said,

    Hej. Jag skulle vilja beställa ett par av nr2. Var god och kontakta mig via min mail🙂 Anna anna_bakalarska@hotmail.com

  75. Jennie said,

    Hej, jag vill beställa nr 2 om du har några utav dem kvar?:)

  76. Nadja said,

    Hej måste bara fråga hur länge det tar innan jag får öghängena? har ju satt in pengar på ditt konto för snart 2 veckor sen så.
    Vore bra med svar🙂
    MVH Nadja

  77. Nadja said,

    örhängena *

  78. frida said,

    hej, finns de några av nr 2 kvar? mejla mig, mvh frida

  79. emma said,

    finns nummer två kvar? mejla mig tack,🙂 / emma

  80. Lina said,

    Hej!
    Jag skulle gärna vilja ha ett par av nr1 och ett par av nr2 om dom finns kvar.
    Kontakta mig gärna via min mejl.
    Tack på förhand! / Lina

  81. kim said,

    jag är sugen på att beställa! du kan ta kontakt med mig vija mejlen

  82. CHL said,

    jag vill beställa ett par hjärta-örhängen🙂

  83. Bella said,

    Är sugen på att beställa några par ( 2 och 4)
    Hur lång leverans tid är det?
    Hur betalar man? Maila mig gärna.

  84. Emelie said,

    Hej, på bild ett och två så ser örhängena lika stora ut, (på den dubbla den yttre ringen) tänkte är dom de eller ser dom bara lika stora ut.
    Jätte sugen på beställa. hör gärna av dig till din mail. =)

  85. Therese said,

    Jag skulle vilja beställa de silvriga runda🙂 jätte snygga!

  86. Filippa said,

    hejsan!
    jag skulla vilja beställa ett par enkla, guldiga runda örhängen!

  87. dita said,

    Hej! Ser att du säljer bamboosar. tänkte fråga om du vill så kan jag göra lite reklam för de i min andra blogg😀 Inget måste. Själv skulle jag på en gång vilja beställa men passar inte bra i biga örhängen😦 För de är jue sjukt snygga😀

    Hör av dig!

  88. frida olsson said,

    Heeej, jag skulle gärna vilja beställa ett par örhängen av dig! Du har många fina, men hur gör man osv?

  89. Ami said,

    ja vill beställa nr . 2

  90. Fire said,

    Hejsan! Jag skulle vilja beställa ett par runda, de största! Hör av dig!

  91. dita said,

    heeej😀 det är jag igen😀 jag har kopierat bilderna och snart kommer de upp i min blogg. Du kan ju kika in dit senare ikväll…:D

  92. Bobo said,

    Hej, jag skulle vilja köpa örhängena på andra bilden och jag undrar vad priset för frakten är?

    Mvh, bobo🙂

  93. Julia said,

    Jag satte in 100kr på ditt konto för mer än två veckor sedan och jag har fortfarande inte fått mina örhängen:/

  94. Julia said,

    jag tar tillbaka det jag skrev tidigare, jag fick mina örhängen idag😀 tack!

  95. Gaby said,

    Nu har jag lagt in pengarna på ditt konto! Jag undrar hur lång tid det kommer ta tills jag får dom?!

  96. Nathalie said,

    Skulle vilja beställa dom guldfägade örähngerna som ser ut som hjärtan , och dom stora runda guldiga.. Kontakta mig på mejl , mvh nathalie

  97. jessica said,

    hej!
    skulle fråga om det finns några örhängen kvar?
    gärna nr.2 & 4.
    hoppas dom finns kvar, har letat överallt efter såna🙂

    hör av dig om det finns eller inte🙂
    mvh jessica

  98. Sofia said,

    Hej! Om det finns några örhängen kvar skulle jag jätte gärna vilja ha två par, nr 2 och nr 5 (de stora runda i silver och guld). Hör av dig!

  99. malin said,

    hej! jag skulle vilja köpa ett par🙂 nr 2, dom är jätte fina!
    du kan väl kontakta mig via min email🙂

  100. Tina said,

    hej om örhängerna nr 2 finns kvar skulle jag verkligen vilja köpa dom, hör av dig på min email

  101. margret said,

    hej om örhängerna nr 2 finns kvar skulle jag verkligen vilja köpa dom, hör av dig på min email

  102. Emilie said,

    Har du kvar några hjärtformade i guld får du mer än gärna höra av dig via min mail!

  103. anna said,

    Hon skirver ju att ni ska kontakta henne, inte att hon ska kontakta er……

  104. carro said,

    hej fixar du fortfarande ?😀
    kram

  105. hotness said,

    Hej

    Har bara ett fåtal hjärtan i silver och guld kvar

  106. linnea said,

    hej, undrar hur betalningen går till🙂

  107. nikki said,

    heejj !
    jag skulle vilja köpa ett par bamboo`s örhängen dom stora guldiga, har du kvar?
    isf hur går d till ?

  108. Emelie said,

    Hejsan!
    Jag skulle också vilja köpa ett par av de enkla runda guldörhängena, och undrar också om du har kvar?
    Tacksam för svar🙂

  109. Monika said,

    hej jag har skickat mail till dig men skriver även här .Jag vill verkligen ha dem stora runda i guld nr 2. 1 st. har letat överallt.

  110. jennifer said,

    Hej! Jag skulle vilja beställa nr2. Om du fortfarande har kvar de?
    Fast vad kostar de? Blev lite förvirrad med priserna.
    Jag vill ha de i guld.
    Gud, vad jag har längtat efter de örhängena!! Verkligen. Jag har sett de på PCD.
    Kontakta mig via min email : jenniferpolicarpio@hotmail.com

  111. Maria said,

    hej. jag vill beställa dom runda, guldiga, enkla .(nr 2) om dom fortfarande finns kvar🙂
    och jag undrar hur betalningen går till ?

  112. ida said,

    jag vill verkligen beställa ett par av nr 2🙂 adda ida.forsberg@hotmail.com så kan vi prata mera om dt.🙂

  113. Marielle said,

    hej, jag vill beställa dom runda guldiga, (nr 2) om dom fortfarande finns kvar? =)
    hur betalar man?

  114. amanda said,

    Hej! Jag skulle vilja beställa ett par av nr 1. Om du har kvar dom?🙂
    skriv gärna och säg hur de blir! Dom är så sjuukt fina!

  115. Carolina said,

    Hej hur mkt kostar nr 1 kontakta mey hjärna på min mejl
    carolajjjna@hotmail.com

  116. Armana said,

    åååh! ja vill ha de färsta !!!
    hur mycke?

  117. mai said,

    har du nr 2 kvar ?🙂
    hur går dett till ?

  118. tess said,

    HEJ! Jag skulle jättegärna vilja ha nr 2 och 4! Letat överallt och dom finns inte! HUr går det till med köpet? Kom inte vidare när jag klickade på mailadressen. Hör gärna av dig ! min mailadress är teresebjork@hotmail.com Tack på förhand! tess

  119. Amanda S said,

    Hej! jag skulle så gärna vilja ha det enkla paret i guld, (bild 2) ett par som kostar 120:- Kontakta mig på amaanda_1995@hotmail.com

  120. Victoria said,

    Hej!
    Jag vet verkligen inte hur länge jag har sökt efter dessa örhängen, jag skulle vilja beställa ett par av dom på bild nr 2! Har du några kvar så får du gärna kontakta mig över mail!
    Tack på förhand! Vicky

  121. Neska said,

    hej jag undrar ifall du har kvar dom runda största? eller säljer du dem inte längre ?🙂

  122. Sandra said,

    Hejsan!

    Har du kvar örhängen i nr 2??

    I så fall kontakta mig!

    mvh/Sandra

  123. Lina said,

    Hejsan! Jag undrar om du har kvar några av dom stora ringarna, nr 2?
    Isåfall får du jättegärna kontakta mig så snart som möjligt… Mina har gått sönder😦

    /Lina

  124. Merna said,

    Hejsanhoppsan!

    Nr 2 Och Nr 5 Om Det Finns Kvar ? :D:P

  125. Ida said,

    Kan man fortfarande beställa?
    Eller är det för sent?
    Skulle vilja ha dem i hjärtan.
    Hittar dem nämligen ingen annan stans.
    Svara jätte gärna🙂

  126. Fiffi said,

    Går det fortfarande att beställa?🙂 Runda guldiga

Kommentera

