Right, 2008

december 30, 2007 at 7:45 e m (Milk & Cookies)

eddy.jpg

Har funderat lite på vad jag ska sätta upp för mål inför 2008, för mål måste man ha. Annars kommer man ingenstans. Ungefär där jag befinner mig nu. Och det är fan mind numbing. Jag ska under 2008:

  • Ta körkort
  • Lansera min sajt i UK
  • Innan januari är slut ska jag vara uppe i mina 4 pass i veckan igen. Om det så ska kosta mig livet.
  • Ska försöka släppa saker som varit och se framåt.
  • BLI EN SATANS VINNARSKALLE!
  • Våga mer. Inte för jag är en fegis nu, men ska inte vara så sjukt rädd för att göra misstag. Det är nog få saker man egentligen gör i sitt liv som man genuint ångrar när man ligger på dödsbädden.

Såg precis på 28 veckor senare. Jesus, Kristus, den var så sjukt läskig. Jag höll fan på att tuppa av. Den var ännu bättre än ettan. Se den! Just nu är jag sjukt paranoid och ska faktiskt erkänna att det största skälet till mitt första mål 2008, att ta körkort, är för att jag ska kunna köra ifrån zombies om det skulle krävas. Jag kan hämta upp dig på vägen, just call 1-800-ZOMBIE.

Löv

4 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Jag borde nog också ta körkort. Det är fan på tiden.
    Sätta upp mål också för den delen.
    Gott Nytt år på dig .

  2. hotness said,

    Right back at cha!

  3. nadia said,

    men har du inte körkort…? ja då måste du ta det tycker jag…
    gott nytt år på dig!!! XXXX

  4. Sötsak said,

    Lycka till med dina punkter! =) Hoppas jag fár mitt körkort snart ocksá.

Kommentera

