Bamboo örhängen uppdatering

januari 1, 2008 at 9:14 e m (Daily junk)

Hola Chicas, kommit lite frågor angående örhängena. Rörande vikten är de inte tunga för de är ihåliga så de är inte svåra att bära alls. Jag köpte ett gäng av en kompis som bor i NY som skickade dem till mig. Skälet till varför jag gjorde det är att de är grymt fina och för jag tycker om trender som kommer tillbaka. Bamboo brukade vara the shit på 80-talet och jag tycker det är så sjukt kul att Sverige äääntligen fått upp ögonen för dem. Tror inte man kan se en enda hip-hop video från 80-talet utan en tjej med Bamboo i öronen.

saltnpepa1.jpg

8 kommentarer

  1. Nadine said,

    I fucking love them!
    men att köpa dem i sverige kostar skjortan men att köpa på ebay (där d finns i massor) är jag för korkad och för mesig för. har du nå tipps?

    //N

  2. hotness said,

    Haha nä, inte direkt. Men jag har hört att de ska finnas i Skanstull, men vet inte i vilken modell och färg.

  3. dookie said,

    hej!

    kan inte du kontakta mig på min mail? är intresserad av ett par örhängen, om det finns några kvar🙂

  4. eve said,

    hej! skulle du kunna kontakta mig på min mail? jag skulle vilja veta vilka modeller som finns kvar? (:

  5. Hannah said,

    Jag undrar i vilka affärer dom finns för jag ser massa gå omkring med dom och vill verkligen ha sånna!

  6. Melina said,

    jaa, en tjej i min skola som är typ två år äldre än mig och jag känner inte henne överhuvudtaget bär sånna hela tiden. asså jag vågar inte fråga vart man köper sånna. blir svartsjuk, hon har den finaste stilen. ngn som kan hjälpa mig? skriv ett mail;
    garcia@live.se (OBSERVERA! seriösa mail)

  7. amanda said,

    HEj, är det någon skillnad på örhängena som du säljer och på dom som de säljer på cocoo.se??
    /Amanda

  8. hotness said,

    Amanda: De har inte alla modeller som jag har, dessutom tror jag det är en visss skillnad i kvalitet. Och för övrigt är de billigare hos mig:-)

Kommentera

