Början på 2008

januari 1, 2008 at 5:26 e m (Daily junk)

watkins6.jpg

Helt slut idag. Har inte lyckats skaka av mig sjukan helt och hållet, men ändå på bra humör. Känns som 2008 kommer bli ett skitbra år! Just a gut feeling. Hoppas jag delar den känslan med andra:-)

Har inte gjort många knop idag, mest legat och dragit mig och packat Bamboo örhängen som folk beställt. Har blivit helt lost i de hjärtformade, de är insanely hot och bara måste behålla ett par själv.

hjarta.jpg

Efterlysning: Ol´Dirty Bastard, pls bränn ner Amy Winehouse skiva åt mig. Jag tror inte jag klarar många dagar till utan henne. And btw, when is movienight?

One

1 kommentar

  1. britt said,

    Hej satt och letade fonder och hittade den här sidanVart vänder man sej För att söka

Kommentera

