Lovely friday

januari 4, 2008 at 10:47 e m (Daily junk)

watkins16.jpg

Äntligen fredag! Det har varit en galen vecka med massor av beställningar av Bamboo örhängen. De första lasset jag skickade ut har kommit fram till sina nya ägare, och jag skickade iväg ett lass till idag. Om man beställer och betalar ( obs! First payed first served) tar det ca 7 dagar innan de kommer fram. Har totalt vänt på dygnet de senaste dagarna och sovit i snitt 3 timmar per natt. Arbetet med sajten har hamnat lite i skymundan då örhängesbeställningar blev tvungen att prioriteras. Men så är det. Det löser sig alltid. Nu är det rakt ner i  sängen och upp tidigt och springa. Just have to love it;-).

För att beställa Bamboo örhängen mailar du till hotnessyagal@hotmail.com och anger vilken modell du vill ha samt din adress. Jag mailar då tillbaka med info om hur man betalar. De kostar 165:- paret och det är inklusive frakt. De är 9 cm i diameter förutom de dubbla som är ca 6 och hjärtana som är ca 8. De är inte tunga, utan lättburna då de är ihåliga.

De örhängen som kan beställas är enkla guldfärgade, enkla silverfärgade, dubbla guldfärgade och hjärtan.

enkel.jpg rundsilver.jpg  bamboo-dubbel.jpg hjarta.jpg

Sleep tight and dont let the bedbugs bite

3 kommentarer

  1. Elin said,

    Hejsan! Nu drar jag igång en ny härlig tävling eftersom den förra blev en succé.
    Välkommen in och tävla om ett skräddarsytt paket.
    Hur kan ja skräddarsy, jo jag kikar igenom vinnarens blogg och skickar ett paket helt i vinnarens smak.
    Välkomen rara du!

  2. Camilla said,

    Hallo!

    Du har mail!🙂 Ska nog lägga verksamheten lite åt sidan och sätta igånng mer när jag har tid så jag måste nog ta bort min fina titel från bloggen😦 Heheh

  3. hotness said,

    Är det så?Howcome?

Kommentera

