Laaaard

januari 11, 2008 at 1:37 e m (Daily junk)

will-pimp.jpg

Have mercy! Har packat örhängen heela dagen och har haft flera nära-döden upplevelser. Jag har precis lämnat ett helt lass på Posten och hoppas de flesta som beställt kommer att få sina örhängen på måndag eller tisdag. Annars packar jag och skickar löpande so no worries.

Släpade mig i till stan igår för lite lunch i Skrapan med Mia. Very nice. Köpte även en kjol av henne som satt som en smäck! Hög snygg midja så man får en jävligt schysst bompa-bottom med getingmidja. Löööv it!

bloppis1.jpg

Den kommer användas mycket i vår och sommar med tight instoppad t-shirt, brett läderskärp och såklart:

airmax1.jpg

Förövrigt vill jag meddela att jag köpte nyss dessa på Le Shop Stockholm:

april77.jpg

Ahh, med ett par svarta stilettos kommer det bli dangerous! Nu ska jag dra mig tillbaka till min garderob där jag kommer sitta i mörkret och vagga fram och tillbaka i några timmar med shopping ångest.

One

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Skrapans luncher är godis. Lite som ett Sturehof på södermalm🙂

    I din garderob skulle jag också vilja vagga fram o tillbaka. Så mycket snyggt som där finns.

Kommentera

